bintangku...


aku

aku

13.7.11

Jangan Menangis!! - Bintang Comel & Bintang Kuat -


Assalamualaikum w.b.t alhamdulillah..dapat lagi untuk mengupdate blog yang sebulan lebih xdiupdate.. keterbatasan waktu utk mencoret kata disini... banyak cerita..penuh kisah..pelbagai rasa... yang pasti itulah kehidupan manusia dimuka bumi Illahi..

Minggu ni banyak sangat bermain dengan perasaan.. kadang-kadang rase gembira yang amat.. kadang-kadang rase sedih yang sangat.. tapi tidak mengapa..

sebab ku yakin yang baik itu datangnya dari ALLAH SWT..
dan jika ade yang buruk itu.. datang dari diri saya sendiri.. dan saya yakin ada hikmah disebalik kejadian.. walaupun banyak sangat air mata yang da saya sumbangkan.. huhu.. ini lah namanye kehidupan..

dan insyaALLAH akan laluinya dengan penuh ketabahan..
semoga diri ini mendapat keberkatan dari ALLAH SWT..
untuk meneruskan segala cabaran.. insyaALLAH..


::Sekuat Bintang DiAngkasa::
- Amirah-