bintangku...


aku

aku

12.7.12

Ledakan Gunung Berapi!!!

Salam semua..
pertamanya sy nk mintak maaf dulu..
sbb post kali ni..sy nk meluahkan rasa hati yang sangat n amat pedih..
dah xde tempat dh meluah...
hanya mampu merayu pada Illahi...:(

hati ni..hanya Allah yang tahu!
sakit hatiiiiiii!!! moga kesabaran terus bertapak dihati...
sy xpaham ngn manusia ni...
suka amik kesempatan atas orang...mentang2 da senang..
org ni uat cm sampah...nk kita je g minta maaf..
da xsedar dah salah sendiri..nk org je g SEMBAH DIA!
Mintak MAAF???
ingat saudari tu Tuhan ke?????
maaf la...kesabaran sy ada tahap...
manusia...bila da terlalu sombong salah sendiri xsedar...
nampak orang je x sempurna..
ingat saudari sempurna ka??
ohh kesiannn...moga Allah bukakan hati saudari...
jangan sombong sangat ye...
mati kita xtahu bila...jangan sampai kematian dirai...

Aniaya saya...
mmg saudari xdapat balasan..sbb sy xreti nk aniaya orang..
kalo saudari aniaya org lain..
sy xtahu la pe jadinya...
takut muka xde tempat nk letak...
jangan seronok sangat...sekarang kesusahan tak bertamu lagi pada saudari..
sy xdoa pun..tapi roda kehidupan...mmg itulah yang disusun Illahi...

Allah Maha Adil..
sy kesian kt saudari sebenarnya...sangat kesian...
tapi saya xbleh nk buat apa..sbb awak sendiri y uat keputusan ni...
terlajak perahu bleh diundur...terlajak kata...faham2 la sendiri...
nk kata orang..tgk kiri kanan...
jgn men sedap mulut nk kata...sbb Allah nk bagi balasan sekelip mata je...
saya xnafi...sy mmg susah kt sini...xde sape2..
hanya ada kawan2 y saya anggap macam keluarga...
dulu saudari sy anggap mcm adik beradik saya...
tapi bila saudari sendiri ambil keputusan utk uat cm2...
maaf lah...sy rasa xrugi sy kehilangan saudari...
sbb Allah mengantikan yang lebih baik..
mungkin ni lah hikmah Allah susun mcm ni...
Alhamdulillah!! sy bahagia...:)


Jangan ingat orang nk sangat hadap saudari..
bangga ngn harta dunia..
xkemana....

aku??
cukup ngn apa rezeki yg Allah kurniakan..
nk keselesaan mcm mana lagi...
sederhana lah dalam setiap perkara...
aku cukup makan, pakai,tdo..
sihat tubuh badan ak nk uat ibadah..nk berkerja dibumi Illahi..
Alhamdulillah..Allah rezeki utk miliki "kuda" untuk kemana2..

xperlu nk aircond..nk kipas ada lampu...
rumah berpagar cantik...dapur y luas...bilik air y bleh berenang...
huhuuu...
Andai nanti ada rezeki buat ak..Alhamdulillah...
saudari berlagak la sampai bile pun sy rasa..sy xrugi langsung...

saya mmg dah slalu hadap kejadian y macam ni...
cuma sy slalu fikirkan sahabat..
xsuka sakitkan hati orang...tapi,...
bila ada y mendesak saya....mmg saya xteragak2...
sbb inilah saya...

mmg saya xsuka cr pasal..cari gaduh...
dan sy xpernah suka amik tahu hal sape2...
kalo org nk kata sombong..kata la...
pe faedah mik tahu hal peribadi orang..saudari lainlah...
memang sangat suka "ambil berat"
lepas tu komen...org lain semua "xcukup kain"...
saudari je y "cukup kain"..
mmg penyayang saudari ni....
jangan terlalu perlekehkan orang..
dgn bidang undang-undang y saudari ada..
jgn ingat saudari sesuka hati menjatuhkan hukum salah pada orang..


Ya Allah..
Tolong Bukakan Hati dia!


Duhai hati..kuatlah..
hadapi dengan senyuman..semua yang terjadi..biar terjadi..
hadapi dengan tenang jiwa..semua kan baik-baik saja..
bila ketetapan Illahi...sudah ditetapkan..tetaplah sudah..
tak ada yang bisa merubah..dan takkan bisa berubah..
relakan saja ini..bahawa semua yang terbaik..
terbaik untuk semua...
MENYERAHLAH UNTUK MENANG....


::Sekuat Bintang::