bintangku...


aku

aku

30.10.10

Adoooiiii...Terkejut saya!



Salam....
post kali ni post terkejut...
ouchhh!!!! penat2! =P
berlari2 kesana kemari ngn yayang sy...adoi..
cian dia dop kt bilik sorg2..bkn nk tggal...tapi..hanya dia yang faham..huhu..
ehmm..nape la awk uat sy terkejut cni..ishhh!! sy suka..tp takot!!
kalo jd pape..sape susah?? saya jugak yang susah..
suka rahsia2...ish!! nakal!
tapi xpe..sy happy...=P
malu je...macam orang pening2...
serabai sungguh...yayang saya la ni bg idea.."perunding imej" la katakan..
hahaha..
tapi xpe...sy xtahu...mmg bergetar sgguh la...
nasib bek xjatuh kt beranda tu...
cari punya la cari...
nk men sorok2 ekkkk....
aiiisssshhh!!!!
ehmmm thanks tau..thanks sgt2..hapy ni..
macam mimpi plak...
yayang! i mimpi ke ni????? hehe=)
cam xcaye je....
trima kasih kepada yayang yang sudi membantu..i love u!!!!
sy akan ingat baby sophie tu...tiut2 gtu....
comeiiiii sgt2...
sedih bila dia jd yatim piatu...
nasib bek mak cik dia baik...pak cik dia..nakal ckit..
Pape pun trima kasih kepada semua yang terlibat dalam membuat saya terketar2 ni..
adooiiii..hehe...
jumpa kt post len nanti...=)