bintangku...


aku

aku

30.10.10

TiMa kAsIh TaU...


Salam....
just nk ucap trima kasih kepada sidia..
yang banyak membantu saya...
semester yang sangat buat saya penim...
kalo xde awk..xtahu la sape nk tolong sy...
ehmmm...maaf selalu susahkan awk..
tapi awk je yang tahu keadaan saya...
walaupun awk kt sana...
saya tetap ingat awk..
idea2 yang sangat bermakna tiap kali awk mula bercakap..
kalo boleh..saya nk record semua yang awk cakap...
awk..trima kasih sekali lagi kerana bantu saya sal analisis filem tu...
saya penim...xfaham ape pun...tp sy da cuba uat separuh...
tapi awk tahu je la....hemm..nk nangis2 rasa...
tapi dalam kesibukan awk nk exam...awk tolong gak saya...
ehmmm sedey...
moga2 awk sudi lagi bantu saya nnt...
utk akhirnya..saya doakan awk berjaya dalam exam...
awk mesti boleh..study k...
jgn bnyk men2...sem2 akhir ni...mmg sakit pale kalo xmanage leklok...
doakan saya jugak k....
nnt jejalan g pangkor plak hihi..
ehmm kita jumpa lagi sem depan insyaAllah....
GOOD LUCK EXAM....=)