bintangku...


aku

aku

10.3.11

Kenangan Semalam...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah skrg masa utk update blog hari2 dapat..
kalo sblum ni sempat bersawang baru bleh update..
macam cte nak kongsi kalo bleh..
xkira sape pembaca...
saat2 dalam kehidupan saya y sangat bermakna..
sedih atau gembira...resah atau gelisah..
semuanya saling berkait..menghasilkan..
warna warni dan pelbagai rasa dalam kehidupan saya..
mungkin semua ni dapat mengajar saya erti sebuah kehidupan..
walau macamana perit sekalipun..
kita kena maju dan lalui dengan kuat...
Allah sentiasa ada untuk hamba2NYA...

Rasa sangat cepat masa berlalu..
detik demi detik...
dah seusia ini diriku..
pengalaman ini benar buatku lebih berfikir..
dari segala segi...
biarpun perit saat menghadapi...
kebahagiaan menanti di hadapan..
Allah Maha Adil...

Alhamdulillah.....syukur...
hemmm...kembali kepada situasi skrg..
pejam celik...pejam celik..
alam kampus bakalku tinggalkan..
sedih dan sangat rindu untuk terus disini lagi..
banyaknya kenangan bersama sahabat...
hemm...pelbagai episod di lakar disini...

semalam sempat jogging dgn yah..
huhu..tak tahu la bila lagi dapat pusing UM..
walaupun semalam jogging kt Rimba Ilmu je..
time 1st year dulu...sempat jugak jogging kt Bukit Cinta..
huhu...terkenal btol nama tu...
tapi sangat jogging ngn kawan2 dalam UM..
umi pon join time tu...bertenaga sungguh..
pai DTC..pai hujan2 pun redah balik...=)
sukanya...bila la dapat cm2 lagi..
sekurangnya..rasa stress kurang ckit..
tengok hijau alam jagat...



:: Kenangan Terindah::