bintangku...


aku

aku

9.3.11

Rindu Teman..

Assalamualaikum...
Selamat Malam....Bintang Hatiku...

Tadi da nak bum2..
TAPI
tiba2 teringat kenangan bersama seorang teman...
ya...teman yang tersayang dan teristimewa..
sampai sukar ku lelapkan mata malam ni..
rindu kamu sangat2..
siapa??
dia teman saya..yang sangat teristimewa..
tiada dia..tiadalah kami..

korang mst xsuka baca en3 ni..
mmg pun...hihi
sbb saya nk luahkan rasa rindu ni..
saya sangat nak dia ada disisi saya..
sbb banyak cte saya nk cte..
dia je yang suka dengar cte..
saya dop potpet2...
konon2 melayan la...pusing2 dia da bum2..
hihi...xpe2..awak tipu2 dngar pun xpe...=D

saya rindu awak...
time kita jejalan sama2 kat pantai..
sampai hujung pantai...penat ke x..
saya xkisah..yang penting saya jalan ngn awak..=)
berpeluh2 jalan petang tu...
dapat tgk ketam...suka!!
saya suka jejalan hari tu...
walaupun de org xsuka jalan kat pantai masa tu...
tapi awak jugak suh saya maju ke depan je..
huhu...
mennnncccciiii!!!
xmo jalan g la dop rehat kt pondok atas tu...
sedih sangat...sbb dia uat muka..
da saya nak jalan kt pantai nk uat cne...
hemmmm..

terima kasih awak..
selalu bawak saya gi jenjalan itik ayam..
dan selalu temani saya..
tiap kali saya susah hati dan semua2...
saya tahu saya selalu buat awak sedih..
tapi saya cuba nk jadi teman yang terbaik pada awak...

hemmm nanti...
kita g pantai lagi k...
kita tengok bintang plak tau..
awak pun da terikut hobi saya kan...
hihi...comel!!
kayu tu ada lg ke x ye??
hemmm mst da xde kan...
saya nak cari kayu tu lagi...
ada kenangan terindah kt situ...


saya nak mamam banyak2...
da berapa purnama ekk xjumpa awak...
1?2?3? ehhhmmm btol...3!
tapi macam 3 tahun xjumpa...
haiiissshhh!!!
susahnya...
kalo dulu..dekat senang..
best sangat! gelak sesama! nangis sesama!
tapi xsuka awak nangis...
burok!! hihi

walau pe pun..
saya kt sini selalu ingat awak...
jangan nakal2...dok baik2 kt sana tau..
jaga diri selalu tau...
saya jauh...xdapat nk teman awak mamam...
xdapat teman awak luahkan masalah..
xdpt dodoi bum2..dodoi???
sape dodoi sape ni?? hihi
syyyhhhh!!!=)

ehmm xpe la...
yang penting saya rindu teman saya...
yang selalu buat saya happy...
terima kasih sudi menjadi teman saya...
kalau saya merubah mood hari awak...
saya mintak maaf k...

Sekian.....^_~