bintangku...


aku

aku

1.1.10

PeMiLiK cInTaKu.....




ya Allah..
jika aku jatuh cinta, ciptakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu..agar bertambah kekuatanku untuk mencintaimu..

ya Muhaimin..
jika aku jatuh hati, izinkanlah aku untuk menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padamu agar aku tidak terjatuh ke dalam jurang cinta nafsu..

ya Rabbi..
jika aku jatuh hati jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada mengingatimu..

ya Rabbul izzati..
jika aku rindu..rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanmu..

ya Allah..
jika aku menikmati cinta kekasihmu..janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat denganmu disepertiga akhir malam..

Ya Allah..
jika aku jatuh hati pada kekasihmu jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia padamu..

aminnn...